عراقچی در مجلس: سیاست ما در مورد آمریکا سیاست مدیریت تخاصم خواهد بود-راهبرد معاصر
خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است

عراقچی در مجلس: سیاست ما در مورد آمریکا سیاست مدیریت تخاصم خواهد بود

عراقچی گفت: اگر اروپا رفتارهای نادرست و خصمانه خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران اصلاح کند، در فهرست اولویت های ما قرار خواهد گرفت. و بالاخره، سیاست ما در مورد آمریکا، سیاست «مدیریت تخاصم» خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 18
کد خبر: ۲۵۴۸۰۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزیر پیشنهادی امور خارجه می‌گوید  سیاست ما در مورد آمریکا، سیاست «مدیریت تخاصم» خواهد بود.

 وزیر پیشنهادی امور خارجه در صحن علنی مجلس گفت:

*در رفع تحریم‌ها نه تعجیل خواهد شد نه به دام مذاکرات فرسایشی خواهیم افتاد.

*سیاست ما متوجه خنثی سازی تحریم‌ها و همزمان تلاش برای رفع آنهاست.

*وزارت امور خارجه از تکلیف دیگر خود برای برطرف کردن تحریم ها نیز غفلت نخواهد کرد.

برای رسیدن به بهترین توافق تلاش خواهیم کرد و در هر مرحله فصل الخطاب مواضع قطعی نظام، قوانین مجلس و تدابیر رهبر انقلاب خواهد بود.

*اگر اروپا رفتارهای نادرست و خصمانه خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران اصلاح کند، در فهرست اولویت های ما قرار خواهد گرفت. و بالاخره، سیاست ما در مورد آمریکا، سیاست «مدیریت تخاصم» خواهد بود.

* فیلمی که از بنده در مجلس پخش شد جای تعجب داشت، این فیلم سند افتخار من است. در جمله آخر در فیلم گفتم ترامپ توان ندارد برجام را از بین ببرد نگفتم نمی‌تواند از برجام خارج شود و همین اتفاق هم افتاد./ایسنا

کلمات کلیدی: عباس عراقچی مجلس
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار